פעם, כאשר הסתובבתם או טיילתם ורציתם להרים טלפון הביתה, הייתם צריכים לחפש תא טלפון ציבורי. לאחר שמצאתם תא טלפון וכמה אסימונים בכיסכם, תמיד היה תור של אנשים, שמביטים בכם בחוסר סבלנות ומחכים שתסיימו כבר את שיחתכם. כן, זה היה עולם ללא מכשירים סלולאריים.
היום אתם פשוט מושיטים את היד לכיס או לתיק ושולפים משם הפלאפון.
עכשיו, דמיינו לכם את התרחיש הבא המתרחש היום: אתם בדרך לפגישה עם לקוחות. אתם רוצים לדעת את כל המידע אודות הלקוחות ולהתעדכן ברכישות האחרונות שהם ביצעו. תצטרכו לעצור במשרד או להרים לשם טלפון, לבקש שיעבירו אתכם לאדם שמטפל בעניין, להתפלל שהוא אכן שם, כדי שיוכל ליידע אתכם בכל האינפורמציה. היום, אפשר לדלג על כל התהליך המייגע הזה ופשוט להתחבר אל תוכנת CRM דרך הפלאפון.
היום, ישנן תוכנות CRM, שאפשר לגשת אליהן בכל מכשיר שיש בו דפדפן, כלומר, ברוב מכשירי הסלולאריים החדישים. תוכלו לקרוא אינפורמציה ומידע אודות הלקוח, לבצע הזמנות, לעקוב אחרי לוח הפגישות שלכם והמשימות השוטפות. כל מה שצריך בשביל לארגן את יומכם נמצא ממש בכף ידכם, זמין ונוח.
לאחר שתגלשו בתוכנה ממכשיר הסלולר, כל היום שלכם יראה אחרת. יהיה קל ומהר יותר לבצע עסקים. תמיד תהיו מעודכנים ולעולם לא תשכחו או תאחרו לפגישה.
מערכת CRM המיועדת לקשרי לקוחות הולכת ומשתכללת מידי יום ביומו. חברות תוכנה מנסות ליצור CRM יעיל יותר, טוב יותר ומשוכלל יותר. הן מפתחות שפע של חידושים, זאת כדי לענות על צרכיהן של מגוון רב של חברות. כך, תוכנות CRM ישנות הולכות ונעלמות מן האופק לטובת תוכנות מן הדור החדש. תוכנות קשרי לקוחות "חמות" בשוק הן אלו המיועדות למכשירים הסלולאריים. התוכנה עברה לעולם הסלולר, כך שבקלות ובמהירות אפשר להיכנס לממשק כמעט מכל מקום.
תוכנת קשרי לקוחות אינה קופאת על שמריה, היא ממשיכה להתפתח. הצרכים התובעניים של עולם העסקים הם אלה שמזינים את הרעב הזה להשתפר ולהתייעל כל הזמן. הביקוש של התוכנה בחברות רבות בכל רחבי העולם, מצביע על כך שהיא אכן מגדילה את הרווחיות של חברות. כל זאת באמצעות כלים פשוטים שאוספים, מארגנים ומציגים נתונים באופן ברור.
ומה באשר לתוכנות במחשבים הנייחים? התוכנות העתידיות של קשרי לקוחות תהיינה מותאמות אישית לכל משתמש ומשתמש בחברה. כל אחד יוכל לשנות ולערוך את התצוגה, בהתאם לנוחיות ולצרכים שלו. הממשק יהיה דינמי וגמיש.